?

Log in

hit me [entries|friends|calendar]
katen

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[27 Apr 2006|01:46pm]
DEATH CAB IS COMING
2 empty swing sets | and a handful of photographs

[25 Oct 2005|02:52pm]
i want a cherry chuppa chup
um
what exactly is a chuppa chup?
6 empty swing sets | and a handful of photographs

[07 Aug 2005|05:37pm]
why do people lie all the time?
5 empty swing sets | and a handful of photographs

[03 Jul 2005|07:22pm]
don't even know why we bother.
2 empty swing sets | and a handful of photographs

[19 Apr 2005|02:27pm]
death
cab
for
cutie
are
on
the
oc
.
3 empty swing sets | and a handful of photographs

[17 Apr 2005|06:39pm]
i think i have a broken toe
even if its not
lets just pretend
sick.
getting mags with ani and kero is awesome
and then smome, lax and suzi came over
suzi was stressing cause she left her baby somewhere and she couldnt' remember where
it was best times
1 empty swing set | and a handful of photographs

[01 Apr 2005|02:24pm]
[ mood | crushed ]

i was just making my bed
and i had a thought
if harry potter dies in the seventh book
he will never be old enough for me to date

10 empty swing sets | and a handful of photographs

brimful of asha on the 45" [01 Apr 2005|09:33am]
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
Everybody needs a bosom for a pillow
3 empty swing sets | and a handful of photographs

like magic [01 Apr 2005|07:35am]
[ mood | like wow! ]

how awesome is it when you are on the compy
and playing your playlist
and you think
i wish
that this song would come on next
and it DOES
<3 thank you windows media player

5 empty swing sets | and a handful of photographs

[31 Mar 2005|09:36am]
[ mood | wwweeeeeeeeeeeeee ]

so thought it was time to update
yeah
that new unwritten law is awesome aye
i'm in love
so yeah
whats been happening nothing ha
as usy
got air con (the cooling system not the person kater ;-))
um
yeah thats cool in summy
but its like reversy so it will be warm
work is fun they all think im just a fool hehe

the other day my mum was driving to the train station with me
and we saw this person walking down the street and they were wearing a red shirt and a hat with a white spot on the top
and my mum goes
"hey kate, look theres santa"
i lolled
xxx

2 empty swing sets | and a handful of photographs

wooooooooo this is the best time ever [16 Mar 2005|09:06pm]
[ mood | *yawn* ]

hmm see in that woooo i wrote up there
it took me like three tries to write that
i kept writing iiiiiii instead of oooooooo
and now i am making lots of typos but correcting them
but the correcting stops here people
cause tonight i am typing badly so suffer
ok
starting now
.
.
.
.
.
.
.
in
three
.
.
.
two
.
.
.
one

well not much ahas been happeing in my life at the joment
wow
that was a lot fo typoes
but remember SUIF+++FFER
haha fuck i suck tonight at this typing shit
ummm
so yeah work
finally like me'and put me onlots
so money
for me
and spending of said money
mmmmmmmmmm
]money
someone get me a towel
i am in love with two new songs htis week

they are not new songs
but i have onoly just recently relased their wquality

well
not muc helse is going on hey
um
uni
yaeh thats fun
i make friendsa t uni
they are good people

i li8ke making friends
so then you aren't boredom
by yourself (i caved and corrected that typo cause i spelt it yoggself and that was way too embarrassing)
i wonder if prickly will notince thsi is a real entry
if she reatds it (hehe that looks like retard to my tired eyes) she will comment saying she got mentioned or asomething
and she will also notice
that i have no t entered lots
woow
thats the first, i menat a first
but
fuck it
can't be btohered to correct
ans previously mentioned
yeah
um
there was something elsxe i had to ask
oh yeah prickly what is fresh obsession and why do i have to waste a saturday learing how to obsessively fresh?
that didn' make sense either
this is a shit update
sorry guys
- if anyone reads it ahah
doubtful
um
yeah sorry aobu the typis - i sorta meant that to be typos but typis is sorta funny right?
um yeah ok bye.

5 empty swing sets | and a handful of photographs

prickly!! [10 Mar 2005|05:27pm]
[ mood | teehee ]

my mum called
and shes like
kate
take the washing of the line
its going to rain lots
and i said i didn't want to
and then
(this is the good bit)
she said but it might rain like the cyclone day

oh
i lolled
<3

7 empty swing sets | and a handful of photographs

new harry cover <333333333 [09 Mar 2005|07:41pm]
[ mood | excited ]

well

some people will be like

you should um

whats it called

lj cut

thats it

but

its harry potter

and harry potter

DOES

NOT

get

lj cutted ok?

aweosme

now that we cleared that up

...........

 

 

 

mmmm

this makes it seem so real

pee ess: prickly i told you i would update more :-p

7 empty swing sets | and a handful of photographs

goodbye [30 Jan 2005|01:08pm]
[ mood | sad ]

my fishy jerry only died today
i cried
if anyone says fish aren't real pets i will kill them

jerry only

2003 -2005

r.i.p little oneCollapse )

11 empty swing sets | and a handful of photographs

on the first day of christmas [17 Dec 2004|04:05pm]
[ mood | quixotic ]

today a hot chick gave me some sexy under garments.
i think her name is kater
and i think i love her
i am so altra cool like bain-champagne.
katen xo
per kater

and a handful of photographs

this is for prickly [07 Dec 2004|09:06pm]
[ mood | tired ]

To celebrate your success prickly:

celebrate with me yayyyyyyCollapse )

1 empty swing set | and a handful of photographs

errrrrrrrrrr [24 Nov 2004|05:18pm]
[ mood | grrrrr ]

ummmm so like
school is kbyed
sorta sad
was at schoolies
but
way over it
people are grit sometimes
so kater rescued me
and like
yeah
i dunno
i don't have anything to say really
flashing boobs is fun
they are famous now
finally
they deserve it
pina coladas are good

7 empty swing sets | and a handful of photographs

[15 Nov 2004|07:59am]
[ mood | worried ]

yeah
guess that's it

6 empty swing sets | and a handful of photographs

family sucks or maybe its just mine? [06 Nov 2004|07:16am]
[ mood | grrr ]

fuck
so because of my fuckhead brother i have to rebuy some of my all time favourite cds
reason: he bought a cd rack and has to fill it so he looks cool, pfff they can still see your face dickhead
ummm so
for that reason he took back
blink -enema and duderanch
presidents- selftitled ans II
and other ones i don't care about
but
those i do
and
especially because
i have pretty much had those cds since he bought them
and selftited Presidents of USA and the two blink ones are like favs esp presidents
fuck
he is such a dickhead
and then
of course mum had to yell at me cause her precious baby was in my room and i was yelling at him
fuck her too stupid cunt

5 empty swing sets | and a handful of photographs

yes [04 Nov 2004|06:17am]
[ mood | distracted look its shiny.... ]

um so
i wanted to update my lj
but
then i also wanted to straighten my hair (cause my new shampoo is like ultra wow)
ummmmmmmmmmm so but like i am all not focused
so i am going to read some harry potter porn
yes ok seeya

6 empty swing sets | and a handful of photographs

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]